نرم افزار حسابداری دکاموند

نرم افزار حسابداری دکاموند

دانلود نرم افزار حسابداری دکاموند

 

گروه نرم افزاری اکسل ۹۸ با طراحی نرم افزار حسابداری دکاموند بر پایه اکسل سعی کرده به بخشی از نیاز کاربران در زمینه حسابداری کسب کارهای خورد پاسخ دهد.

طراحی بسیار ساده و روان

نرم افزار حسابداری دکاموند، از جمله نرم افزارهایی هست که تحت اکسل کار میکند. این نرم افزار بسیار ساده و روان طراحی شده که کاربران بتواند از آن براحتی و بدون هیچ دانش حسابداری استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری دکاموند به گونه ای طراحی شده که تمامی کسب و کارها بدون هیچ دغدغه ای می توانند دخل و خرج ها ، پرداخت ها و دستمزدها را مدیریت و حساب و کتاب کنند.

پلتفرم طراحی

این نرم افزار در دو پلتفرم طراحی شده که شامل :

  • تا دو شریک
  • تا سه شریک

منظور از شریک به این معنی هست که تمامی کسب و کارها از یک نفر تا سه نفر میتوانید از آن استفاده کنید. شما به تنهایی یا به تعداد شرکایی که دارید میتوانید اسامی آنها را در نرم افزار تعریف کنید.

کسب و کارهایی که یک نفر هستند و یا دو شریک هستد می تواند از پلتفرم سه شریک هم استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری دکاموند شامل چند شیت مهم هست که مهمترین آنها عبارتند از :

  • تنظیمات
  • درآمد
  • هزینه ها
  • موجودی و پرداخت
  • گزارش مالی
  • راهنما

تنظیمات

در این بخش شما باید مشخصات خودتان را یاداشت کنید. چنانچه شریک یا شرکا دارید، اسامی آنها را به همراه مشخصات حساب بانکی وارد نمایید. همچنین سال مالی که در آن قرار دارید را در آیتم بعدی یادداشت نمایید.

نکته بسیار مهم در اینجا این هست که اسامی و سال مالی باید به دقت وارد شود، چون در تمامی صفحات و پرینتها این مشخصات به نمایش در خواهد آمد.

نرم افزار حسابداری دکاموند - اکسل 98

درآمد

در این بخش شما ۱۲ جدول را مشاهده می کنید که به ازای هر ماه یک جدول وجود دارد. درآمد هر ماه را در جدول مربوط به خودش وارد نمایید. در انتهای لیست هرماه، جمع درآمد آن ماه نشان داده می شود.

نرم افزار حسابداری دکاموند - اکسل 98

هزینه

در این بخش هزینه های که هر فرد انجام میدهد را یادداشت کنید. در انتهای لیست، میزان هزینه کردهای هر فرد نمایش داده می شود. همچنین مجموع هزینه ای افراد نیز نشان داده می شود.

نرم افزار حسابداری دکاموند - اکسل 98

موجودی و پرداخت

در این بخش شما موجودی کل حساب از لیست درآمد ها را مشاهده می کنید که بر اساس آن میتوانید در جدول پرداختها، اقدام به پرداخت هزینه ها و دستمزها بر مبنای موجودی کل نمایید.

در تصویر زیر، شما چهار جدول را مشاهده می کنید که به ترتیب شامل :

  • جدول پرداخت هزینه ها
  • جدول پرداخت دستمزدها
  • جدول موجودی کل حساب
  • جدول مانده هزینه های پرداخت نشده

که در اینجا شما می بایست ابتدا نگاهی به جدول مانده هزینه های پرداخت نشده بیندازید و بر اساس گزارشی که در این جدول مشاهده می کنید، هزینه ای پرداخت نشده هر شخص را در جدول پرداخت هزینه ها وارد میکنید.

حال مشاهده می کنید که از میزان موجودی کل حساب کم شده است. در اینجا شما باید مانده موجودی را در جدول پرداخت دستمزدها به میزان دلخواه و بر اساس اشلی که خودتان دارید وارد نمایید.

نرم افزار حسابداری دکاموند - اکسل 98

همانطور که در شکل زیر مشاهده میکنید ما مبالغ هزینه ها و دستمزدها را بر اساس موجودی در جداول وارد کردیم. ما در شکل زیر در جدول دستمزدها مبالغ را به صورت مساوی تقسیم کریم. اما شما میتوانید بر اساس درصد سهام هر شخص، مبالغ را وارد نمایید.

نرم افزار حسابداری دکاموند - اکسل 98

گزارش مالی

در این بخش، تمامی گزارشات مالی اعم از مجموع پرداختها به اشخاص، درآمد کل سال و همچنین هزینه های کل سال را به صورت یکجا مشاهده می کنید.

نرم افزار حسابداری دکاموند - اکسل 98

راهنما

این شیت شامل راهنمایی های لازم جهت استفاده از نرم افزار می باشد. همچمین برای ارتقاء سطح کیفی، پیشنهادات، انتقادات و گزارش خرابی، شما می توانید از قسمت پشتیبانی این نرم افزار با ما در ارتباط باشید.

گروه نرم افزاری اکسل 98

دانلود نرم افزار حسابداری دکاموند

 

در اکسل ۹۸ دنبال کنید

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید




0